کد پرچم
کد پرچم
گفته های بازیکنان و مربی بعد از بازی
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : hassan7

اوزیل :" به خاطر گلهایم و پیروزی خوشحالم "

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1355002279_113568_1355002365_noticia_normal.jpg

مسعود اوزیل ، ستاره بازی با وایادولید که دو گل کلیدی و زیبا به ثمر رساند گفت :" خوشحالم ، به خاطر بازی خودم و بیش از آن به خاطر پیروزی که در یک زمین مشکل کسب کردیم . مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم . هنوز خیلی از لالیگا مانده است . " 
وی افزود :" از نظر بدنی حس خوبی دارم و از واکنش تیم خرسند هستم . گلی که از روی کاشته زدم خیلی خوب بود . برای زدن این ضربات اعتماد به نفس پیدا کردم . "

 

 

سرجیو راموس :" اولین باری نیست که داوران با ما صدمه می زنند "

سرجیو راموس در مورد قضاوت پرز مونترو در زوریا گفت :" گلم سالم بود . عصبی شدم چرا که با این که سه امتیاز را گرفتیم ، اما اگر نمی بردیم حالا باید چیز دیگری می گفتم . این اولین باری نیست که به ما صدمه زده می شود . شاید زمانش رسیده باشد که اشتباهات به سود ما باشند . می دانیم فاصله زیادی با بارسا داریم و دیگر جایی برای امتیاز دادن نیست . دوست نداریم که اشتباهات داوری سد راهمان شوند . " 

وی در مورد اشتباهات دفاعی گفت :" اشتباهات روی ضربات ازاد جبران ناپذیر است . باید بهتر شویم و روی ضربات آزاد بهتر باشیم . روی نیمه اول اشتباهاتمان زیاد بود که باید آن را تصحیح کنیم . "
راموس در ادامه گفت :" تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم . هنوز خیلی مانده است . باید بهتر بازی کنیم و مادریدیستاها به تیمشان افتخار می کنند .
"

 

کایخون :" باید اشتباهات روی ضربات آزاد حریف را تصحیح کنیم "

 

 خوزه کایخون ، یکی از خوب های بازی با وایادولید که یک پاس گل عالی داد و بسیار سختکوش بود ، در مورد این بازی گفت :" وایادولید دو بار جلو افتاد اما واکنش خوبی داشتیم و نتیجه را حفظ کردیم . کار خیلی مشکلی بود . " 
وی افزود :" با گل های خوب اوزیل نتیجه را برگردانیم و حالا دیگر حق امتیاز دادن نداریم . باید حواسمان جمع تر باشد و اشتباهاتمان به خصوص روی ضربات کاشته حریف را تصحیح کنیم . باید سعی کنیم که اتفاقاتی که مقابل وابادولید رخ داد تکرار نشود .
"

کارانکا :" این همان اوزیلی است که می خواهیم "

 کارانکا در مورد بازگرداندن نتیجه بازی با وایادولید توسط رئال گفت :" باز هم در خط دفاع اشتباهات تکراری داشتیم اما باید این اشتباهات را تصحیح کنیم . به هر صورت مهم این بود که تیم توانست نتیجه را برگرداند . دو بار عقب افتادیم و این مهم است . " 
وی در مورد تغییرات در خط دفاع گفت :" نتیجه باعث این اتفاق شد . بین دو نیمه تصمیم گرفتیم ناچو را عوض کنیم . خوب کار کرده بود اما با آن نتیجه می خواستیم که بیشتر حمله کنیم و خوزه را دفاع چپ کردیم . سپس آربلوا را بیرون کشیدیم و ژابی دفاع وسط شد تا بیشتری توپ بریزیم . پس از آن ساختار را عادی کردیم . اما همه اش به علت نتیجه بود . " 
کارانکا در مورد عملکرد اوزیل گفت :" خوب بود ، نه تنها به خاطر گلها و پاس گل هایش . او همان کاری را کرد که می خواستیم . عملکردش بدون توپ فوق العاده بود . این همان مسعودی است که می شناسیم و می خواهیم . " 
وی در پایان گفت :" ما کار خود را کردیم و حالا باید ببینیم که بارسلونا در استادیوم ویامارین چه می کند .
"

په په :"خیلی چیزها علیه ماست "

په په پس از بازی با وایادولید گفت :" پس از دو گلی که روی کرنر ها خوردیم بازی خیلی مشکل شد . باید این اشتباهات را تصحیح کنیم چرا که ممکن است تاوان سختی داشته باشد . اما به رفتار تیم افتخار می کنیم . " 
بازیکن پرتغالی در مورد گل مردود راموس گفت :" خیلی چیزها علیه ماست . سرجیو می گفت که گلش سالم بوده اما رئال هستیم و باید به جنگیدن ادامه دهیم . امیدوارم که روزی بخت عوض شود . " 
وی افزود :" ما وظایفمان را به خوبی انجام دادیم . می دانیم که همه حریفان مشکل هستند و باید سعی کنیم که اشتباهاتمان را تصحیح کنیم . " 
وی در مورد گل اوزیل گفت :" مشخص شد که کاشته زن های خوبی در تیم هستند . به جز کریستیانو و اوزیل ، بقیه هم می توانند این کار را انجام دهند .
"